Kampanie AdWords

Świadczymy usługi prowadzenia kampanii Google AdWords. Prowadzenia kampanii opieramy na ścisłej współpracy z klientem. Każdy klient współpracuje z jednym specjalistą, który ustala wraz z klientem strategię kampanii, analizuje konkurencję, buduje i optymalizuje kampanię, opracowuje raporty oraz proponuje nowe rozwiązania, służące zwiększeniu efektywności kampanii. Dbamy o to, aby współpraca z naszą firmą przynosiła jak najlepsze efekty.

Co to jest kampania AdWords?

Jest to narzędzie, które służy tworzeniu reklam w wyszukiwarce Google oraz sieci reklamowej Google. Podczas prowadzenia kampanii reklamy wyświetlają się po wpisaniu danej frazy w oknie wyszukiwarki.

Reklama wyświetla się w wyniku wywołania jej przez dane słowo kluczowe, które znajdzie się na koncie Google AdWords.

Co daje kampania Adwords?

Dzięki AdWords reklama znajdzie się na stronach, które odwiedzają potencjalni klienci.

Kampania AdWords działa w oparciu o model Pay Per Click (PPC) – opłata pobierana jest za kliknięcie na reklamę. Koszty pojedynczych kliknięć bardzo zróżnicowane. Zależą od m. in. popularności frazy i wahają się od kilku groszy do kilku złotych.

Zalety kampanii:

  • szybkie efekty
  • wyświetlanie reklam tylko u osób zainteresowanych konkretnym produktem/usługą
  • możliwość reklamy lokalnej i/lub globalnej
  • reklamy wyświetlane są na urządzeniach mobilnych
  • możliwość przeznaczenia konkretnego budżetu
  • pełna kontrola nad przebiegiem i budżetem kampanii
  • nie wymaga ingerencji w strukturę witryny

Cena kampanii obejmuje:

  • Środki na kampanie AdWords – jest to kwota jaka zostanie wykorzystana na prowadzenie kampanii. Każde kliknięcie w reklamę pomniejsza pulę środków do wykorzystania.
  • Cena za prowadzenie kampanii – to nasze wynagrodzenie za pracę włożoną w przygotowanie i prowadzenie kampanii.

Prowadzimy kampanie o różnym zasięgu:

  • Lokalny rynek – Kampanie małe, skierowane tylko na rynek lokalny. Reklama pojawia się tylko w wyszukiwarce Google. Najczęściej używane są frazy typu „usługa miasto” np. „kampanie AdWords Warszawa”.
  • Rynek krajowy – Kampanie na popularne frazy, ukierunkowane na cały kraj. Reklama pojawia się w wyszukiwarce Google i w serwisach partnerskich (Gmail, You Tube i inne).
  • Duże Kampanie – Skierowane na cały kraj lub świat. Możliwość prowadzenia kampanii w różnych językach.

Bez względu na wybrany zasięg zapewniamy profesjonalną opiekę na każdym etapie prowadzenia kampanii, a do każdego zlecenia podchodzimy indywidualnie uwzględniając potrzeby i oczekiwania klienta.